Dezavantajele utilizarii unei agentii de publicitateAgentiile de publicitate  prezinta talentul si resursele necesare pentru a lansa cu success un produs sau un serviciu si de a tine departe competitia. In general, agentiile de publicitate au fost in spatele promovarii unora dintre cele mai de succese branduri de la noi si de produse, dar totusi, exista si anumite dezavantaje pe care aceste companii le pot avea.

Cheltuieli aditionale

Angajarea unei agentii de publicitate este o cheltuiala pe care multe companii nu si-o permit, in special in momentele dificile ale economiei. Atunci cand abordati o agentie de publicitate veti angaja practic o echipa intreaga incepand cu scriitorul, designerul, directorul de creare etc, din acest motiv pentru multe agentii mici sau medii o agentie de publicitate nu este o posibilitate.

Nefamiliarizati cu produsele sau serviciile voastre

Firma de publicitate poate sa cunoasca informatii legat de telefoanele mobile, autoturisme sau gastronomie dar poate sa nu cunoasca nimic despre produsele, serviciile sau industria din care faci tu parte. Metoda de publicitate des inalnita pentru firmele de publicitate este cu print digital prin flyere, pliante, brosuri dar si cu ajutorul reclamelor tv/radio sau prin publicitate moderna. In timp, este posibil sa fii capabil pentru a ii educa cu privire la domeniul tau de activitate dar nu va exista nici o garantie ca acestia vor devolta un simt adevarat pentru afacerea ta. In consecinta este posibil sa pierzi o suma considerabila de bani pe campanii de publicitate care nu isi vor atinge obiectivul.

Ambiguitatea asteptarilor

publicitateIntotdeauna va exista un risc din punct de vedere al asteptarilor in raport cu ceea ce iti ofera respectiva companie si ce asteptari ai defapt. Pentru a avea success, perspectiva campaniei publicitara trebuie sa aiba un scop bine stabilit de la bun inceput si sa faca tot posibilul pentru a-l atinge. Spre exemplu daca aveti in plan sa realizati o campanie de a obtine monopol pe o anumita sectiune a pietei cu ajutorul unor preturi scazute, campania trebuie conceputa in jurul acestui principiu.

Prioritate scazuta

In cele mai multe dintre cazuri firmele mici sau cele care investesc putin nu li se ofera o atentie corespunzatoare iar astfel agentia de publicitate poate sa nu isi ofere resursele importante catre tine. Daca agentia preia o serie de client importanti dupa venirea ta, este posibil ca tu sa ajungi in partea de jos a scarii ierarhice si sa beneficiezi de o atentie neimportanta lucru care va genera o campanie deficita.

Alte metode de promovare care nu implica o agentie de publicitate

Publicitatea clasica poate fi o varianta la indemana ta si nu necesita neaparat o structura bine organizata. Aceasta face referire la impartirea de flyere sau pliante, produse care le puteti achizitiona de pe internet prin cautarea unei firme de print online si care va poate ajuta si dezvolta o serie de produse eficiente pentru distributie publicitara si marketing. Va puteti imbunatati imaginea printr-o serie de produse precum mape de buzunar, plicuri personalizate, cataloage si brosuri personalizate, diferite prezentari unice si care sa releve profesionalism.

Pe de alta parte puteti contacta o companie de creare website-uri care va poate adauga prezenta in mediul online intr-un timp relativ scurt si chiar va poate promova diferite servicii si produse la preturi extreme de avantajoase.

Comenteaza !

comentarii